ماهانم ماهانم ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

برای پسر نازم سید ماهان

چند روز تا یکسالگی ...

1392/9/15 10:56
نویسنده : مامان مریم
317 بازدید
اشتراک گذاری

پسر دوست داشتنی مامان سلام

عزیزم دیگه چیزی نمونده تا شما یکساله بشی فقط یه هفته لبخند روز تولد تو برای من بهترین روز دنیاست.

عزیزم کارای زیادی بلدی مثل بوس کردن ، نانای کردن ، دس دسی کردن ، بای بای کردن ، فوت کردن و همچنین یاد گرفتی وقتی بهت میگیم دماغتو بکش بالا ، دماغتو میکشی بالا

تقریبا تمام حرفامونو متوجه میشی .بغلماچ

از لباسشویی و هرچیزی که صدا داشته باشه می ترسیگریه

نفسم ، عشقم ، همه دنیای من ، اسیر چشمای نازتم ، محتاج خنده هاتم ، تو اجابت دعایی

به عشق تو زنده ام تمام هستی من

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

M:M ܓܨ☆
15 آذر 92 11:08
سلام به وبلاگ عکس منم سربزن ومنوهم لینک کن.. راستی من میتونم روزی به بازدید5000بازدیداضافه کنم که وبلاگت جز پربازدیدترین ها درنی نی وبلاگ باشه بهم خبربده منتظرتم ممنونم
مامی رادوین
16 آذر 92 4:04
ایشاله 120 ساله بشی خاله جون رمز وبلاگ ما اینه 9991
مامان مریم
پاسخ
مرسی مامانه رادوین خوشگل
nazanin
18 آذر 92 22:16
اخیییییییییییییییییییی پیشاپیش تولد این نی نی نااااااااااااااااااز مبارررررررررررررک باشهههههههه
مامان مریم
پاسخ
مرسی نخود کوچولوی نانازی
مامان مهرسا
19 آذر 92 17:15
سلام,ماهان جون تولدت مبارک,خدا نگهدارش باشه مامان مریم عخوشحال می شم تبادل لینک داشته باشیم[ماچ
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم ممنون منم خوشحال میشم من شما رو لینک کردم