ماهانم ماهانم ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

برای پسر نازم سید ماهان

29 ماهگیت مبارک نفسم

1394/2/22 13:45
نویسنده : مامان مریم
591 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامان دلشکسته

29 ماهه شدی نفسم مبارک باشه ایشالاخندونک

ماهان خوشگل و نازم ان شااله 129 ساله بشی عروسکم محبت

و اما از شیرین زبونی ها و کارهای آقا ماهان توی این ماه چشمکماهان جونم خدا رو شکر که خیلی دوس داری قران یاد بگیری و تونستی سوره توحید و سوره کوثر رو یاد بگیری . همچنین بلدی صلوات بفرستی و آخرش هم میگی واجل فرجهم  و وقتی هم که تمومش میکنی ازم می پرسی یعنی چی و من معنی آیه ها رو برات میگم و شما هم گوش میدی .قربون اون زبون شیرینت برم من .

عاشق بیرون رفتنی و هر روز باید ببرمت بیرون و پارک .

در مورد غذا خوردن هم که خیلی اذیت میکنی و اصلا غذا نمی خوری غمگینواقعا دیگه خیلی اذیتم میکنی پسر شیطون و بلاقهر

ماهان جونم الان حدود دو هفته هست که سرما خوردی و هنوز هم کامل کامل خوب نشدی و وقتی هم عطسه میکنی میگی الله چوخ شکر ( خدایا شکرت ) تشویق

نقاشی کردن با ماژیک رو خیلی دوس داری و توی دفترت نقاشی میکشی و وقتی من نقاشی میکنم و تو میبینی که من قشنگ کشیدم بهم میگی به من هم یاد بده بغل

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان نگار
22 اردیبهشت 94 14:00
سلام عسيسم خدا فرشته ت رو برات حفظ كنه ايشاله...ببوسش...تقريبا با دخملي من هم سنن خوشحال ميشم بهم سر بزني ممنون عزیزم
فاطمه
3 خرداد 94 10:00
منم لينكت كردم جوجه...