ماهانم ماهانم ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

برای پسر نازم سید ماهان

اولین مروارید مبارک عشقم

1392/9/13 23:27
نویسنده : مامان مریم
714 بازدید
اشتراک گذاری

                                       

 

 

سلام سلام ، صد تا سلام                           من اومدم با دندونام

می خوام نشونتون بدم                                صاحب مروارید شدم

یواش یواش و بی صدا                                      شدم جزو کباب خورا

 

بدو بیا ادامه مطلب

عزیز دلم ، قند و عسلم ، پسر ناز و خوشگلم لبخندسلام

مامانی ، یه هفته ای بود که  دستت زیاد تو دهنت بود و بی قرار بودی ، فکر کردم که از دندون باشه و به لثه هات نگاه کردم دیدم بلــــــــــــــه متفکرمثل اینکه آقا میخواد بالاخره دندون در بیاره و لثه شما چاک خورده بود ، من هم که از خیلی وقتا منتظر دندونای شما  هستم ، خیلی خوشحال شدم نیشخندو به همه خبر دادم و همه خوشحال شدند و بهمون تبریک گفتن . من هم با خوشحالی آش دندونی شما

( دیشلیق ) رو پختم که الان عکساشو برات میزارم

( البته یادم نرفته بگم که خیلی خوشمزه شده بود )قهقهه

و خلاصه الان من یه هفته ای هست که منتظر دندون شما هستم که بالاخره دیروز یعنی دقیقا وقتی شما 11 ماه و 21 روزه بودی ، اولین مروارید با کلی ناز و کرشمه زد بیرون و البته نه بطور کامللبخندخجالت

 

ماهان داره یه دندون                     قند میخوره از قندون

فرشته ای مهربون                        آورد براش یه دندون

آش بخورید ، نوش جوون                 آش دندون ماهان جون

 

          

 

 

          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پرهام
16 آذر 92 2:54
به به .مبارکه مریم جون.به سلامتی .ایشالا دندونای بعدی رو بی در دسر دراره.پرهام هم دقیقا شبی که می خواست 11 ماهه بشه اولیو دراورد و توی 10 روز بعد 4 تایی شد.درداشو از 4 ماهگی کشید تا الان که داره 5 و6 رو در میاره.از طرف من ماهانی رو ببوس
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم پرهام خوشگلم بوس بوس پیشاپیش تولدت مبارک