ماهانم ماهانم ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

برای پسر نازم سید ماهان

14 ماهگی عشقم

1392/11/23 12:35
نویسنده : مامان مریم
332 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم 14 ماهگی مبارکککک . انشاالله 140 ساله بشی جوانمرد کوچیکم .

عزیز دلم شما الان دیگه یک سال و دو ماهه هستی و برا خودت مردی شدی . ماشااله

پسر دوست داشتنی مامان ، خدا رو شکر توی این چند ماه کارای جدیدی یاد گرفتی و باهوش تر و عاقل تر شدی و همه کارای مامان و بابا رو تقلید میکنی .

یه کتاب داری که توی اون نی نی های خوشگل هستن و شما عاشق اون کتاب هستی و دوست داری تند تند ورقش بزنی و من برات کارای نی نی هارو توضیح بدم .

خدای مهربون به خاطر این جواهری که به من دادی ازت ممنونم .

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامی پوریا
23 بهمن 92 12:48
14 ماهگیت مبارک عزیزم
مامان مریم
پاسخ
ممنون خاله جونم بوس بوس
الهام
29 بهمن 92 18:06
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای سلام خانمی اگه بدونی چقد خوشحالم فقط خدا میدونه که چقد به وبلاگ ماهان جان سر زدم اما وا نمیشد به جان سبحان خیلی دلم میخواست جواب سوالتو بدم اما وبلاگت وا نمیشد اگه بیای میبینی که حتی لینکتم کردم که زود زود بتونم بیام عزیزم اصلا نگران ماهانت نباش همه کاراش مثل بچه های 9 ماهه میشه فقط با دو ماه تاخیر سبحان 13 ماه تموم بود که راه رفت الانم ماشااله عین بلبل حرف میزنه ایشاله که ماهان تو هم مث سبحان من زرنگ میشه بازم اگه شد بیا و به من و سبحان سر بزن
مامان مریم
پاسخ
سلام الهام جووون ممنون که جواب سوالمو دادی . ماهان چون زیاد زمین خورده یه خورده میترسه . ماشااله هزار ماشااله خیلی پسر نازی داری خدا حفظش کنه . من همیشه به سبحان جون سر میزنم و خیلی دوسش دارم .
علي
8 اسفند 92 19:46
سلام وبت قشنگ بود روزنامه ديواريمو ببين مرسي ---