ماهانم ماهانم ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

برای پسر نازم سید ماهان

بهترین هدیه تولد

1392/10/27 10:53
نویسنده : مامان مریم
267 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم ، عسلم ، خوشگلم ، جیگرم ، همه دنیای من ، ماهانم دیروز 26 دی بود و تولد من لبخند

26 دی سال 91 ، شما سالم و سرحال ولی خیلی کوشولو بعد از 35 روز بستری شدن از بیمارستان مرخص شدی و این بهترین و زیباترین هدیه بود و هست که من تا بحال هدیه گرفتم و این هدیه بزرگ رو خدای مهربون بهم هدیه داد و من از این بابت خیلی خوشحالم . چون میدونم خدا خیلی منو دوس داره . خدای مهربونم شکرتلبخند

و امسال که سال 92 هست ، من یه پسر شیطون و دوست داشتنی 13 ماهه دارم که همه دنیای منه ، همدم تنهایی منه . فرشتهقلبماچ

پسرم زندگی من بدون تو هیچ ارزشی ندارد ، تو یه فرشته الهی هستی تو یه معجزه ای فرشتهماچ

و من هر چه قدر هم به خاطر این معجزه شاکر باشم ، باز هم ناشکری کرده ام .

پروردگارا ، خودت تموم بچه های مریض رو سالم و سرحال به خانوادهاشون هدیه کن و کمک کن هیچ بچه ای مریض نشه و همه بچه ها سالم و سرحال زیر سایه خودت و پدر و مادر و خانوادهاشون باشن .آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ماهان
5 بهمن 92 0:20
خیلی نازی ماهان کوشولو..اگه بالینک موافقی مارو لینک کن
مامان مریم
پاسخ
ممنون ماهان خوشگل یه ماهان ماه دیگه به دوستای ماهان خان ما اضافه شد . هورا