ماهانم ماهانم ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

برای پسر نازم سید ماهان

برترین عید مسلمانان

1392/8/3 12:39
نویسنده : مامان مریم
417 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم سلام

دیروز روز بزرگ عید غدیر خم بود عزیزم ، روز سید ها ، شما گل خوشگل من هم آقا سید هستی

عشق من روزت مبارک

رسول خدا (ص) فرمود: روز غدیر خم برترین عید های امت من است و آن روزی است که خداوند بزرگ دستور داد برادرم علی بن ابی طالب را به عنوان پرچمدار ( فرمانده ) امتم منصوب کنم تا بعد از من ، مردم توسط او هدایت شوند و آن روزی است که خداوند در آن روز دین را تکمیل و نعمت را بر امت من تمام کرد و اسلام را به عنوان دین برای آنان پسندید .

 

                                    

 

شب عشقه ، شب شوره ، شب شب عید غدیره

شب شادی و سروره که فقط حیدر امیره

 

عزیز دلم امیدوارم شما هم راه امام علی ( ع) رو ادامه بدی و همیشه و همه حال ، ائمه اطهار رو الگو و سرمشق خودت قرار بدی

آمیــــــــــــــــــــن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)