ماهانم ماهانم ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

برای پسر نازم سید ماهان

شیرین کاریهای ماهان جون

1392/7/21 14:11
نویسنده : مامان مریم
206 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم سلام

الان که دارم این مطالب رو می نویسم شما هم بغلم نشستی و من یه کم با سختی دارم تایپ میکنم

و اما شیرین کاریهای ماهان خان : عزیزم چهار دست و پا رو یاد گرفتی و داری یواش یواش چهار دست و پا میری ولی زود خسته میشی و تبدیلش میکنی به سینه خیز رفتن چون سینه خیز رفتنت تندتر شده  ماشااله

دستتو به میز و مبل و هرچی که دم دستت باشه میگیری و بلند میشی و البته تند تند زمین میخوریناراحت

عاشق جیغ زدنی و موقع خوشحالی همش جیغ میزنی جیــــــــــــــــــــــغ بنفش زبانمژه

روروئک سواری رو خیلی دوست داری و سرعتت مثل جته بغل

وقتی سرفه و یا عطسه میکنی و ما هم شما رو تقلید میکنیم و ادای شما رو در میاریم با صدای بلند میخنی من فدای اون خنده هات بشم بغلبغلماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)