ماهانم ماهانم ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

برای پسر نازم سید ماهان

7 ماه و 10 روزگی ماهانم

1392/5/1 10:35
نویسنده : مامان مریم
261 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم امروز 7 ماه و 10 روزه شدی لبخند

پسر گلم روز به روز بزرگ میشی و دوست داشتنی ، خدا رو هزاران مرتبه شکر میکنم که سالم و سلامت هستی ، این بزرگترین و بهترین نعمت برای منه .

عزیزم ، اون روز که رفتم بیمارستان هیچ وقت فکر نمیکردم که بتونم تو رو بغل کنم ولی پسر خوب من این رو بدون که خدا خیلی مهربونه و هیچ وقت دل بنده هاشو نمیشکنه

پسرم همیشه و در همه حال خدا رو فراموش نکن ، تو همه کارات به خدا توکل کن چون خدا خیلی خیلی مهربون و بخشنده است ، شاید از خدا چیزی رو بخای و خدا بهت نده ، هیچ وقت به زور چیزی از خدا طلب نکن شاید مصلحت نباشه .

ماهان جانم الهی مامان فدات بشه پرنسم . ماچماچماچماچماچماچماچماچقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بردیا
1 مرداد 92 11:02
ای جانم ماهان جون الهی همیشه زنده باشی گلم.......