ماهانم ماهانم ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

برای پسر نازم سید ماهان

پسرم

1392/9/2 13:11
نویسنده : مامان مریم
402 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوبم ، عزیزم الان که دارم این مطلب رو برات می نویسم شما 11 ماه و 11 روزه که به زندگی من وارد شدی و منو خوشبختترین مامان دنیا کردی امیدوارم 111 ساله بشی و همیشه سالم و سرحال و خوشحال باشی قند و عسلم

زیبایم ، از خدا میخواهم تنهاییهایت برای من ، غصه هایت برای من ، همه بغض ها و اشک هایت برای من باشد و خندیدن ها و شادیها برای تو باشد ، تو فقط لایق خندیدنی ، بخند گل نازم

آنقدر بلند بخند که از صدای خنده ات دلشاد شوم

صدای همیشه خوب بودنت بلند باد . آمین

پروردگارم ، شکر به درگاهت بخاطر این نعمت الهی ، به خاطر این فرشته مهربانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

nazanin(khale ye bahar(
6 آذر 92 18:48
سلام مامانه ماهان...خداحفظش کنه کوپولویه جیگریییییییی دارییییییییین فداش بششششششم مرسی که به وبلاگه بهار سر زدید... شمار. لینک میکنم و ممنون میشم شماهم مارو لینک کنید ---------------------------------------------------------- سلام عزیزم شما هم لینک شدید بهار خوشگل رو ببوس