ماهانم ماهانم ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

برای پسر نازم سید ماهان

مسابقه نی نی شکمو

1392/5/27 12:04
نویسنده : مامان مریم
254 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اسم من ماهان هستش

تو مسابقه نی نی های شکمو شرکت کردم ، لطفا عزیزانی که از وبلاگ من بازدید

می فرمایید عدد 828 رو به 20008080200 اس ام اس بفرمایید تا من در اولین

مسابقه عمرم برنده بشم و مامان و بابام رو خوشحال کنم .

پیشاپیش از ارسال اس ام اس ها ممنونم .قلبماچماچماچماچ

 

 

ماهان خوشگل مامان عاشق هندونه خوردنی

نووووووووووووووووووووووش جونت عزیزم

ماهک مامان در حال خوردن نون زبانزبانزبانماچماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان شایان و پرنیا
2 مرداد 92 18:42
قربون نی نی شکمو عزیزم دخملم تو فستیوال زیباترین کودک ایرانی شرکت کرده..لطفا به وبلاگم بیا و عکسش رو ببین اگه خوشت اومد بهش رای بده ..مرسی