ماهانم ماهانم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

برای پسر نازم سید ماهان

28 ماهگیت مبارک نفسم

1394/1/23 8:16
نویسنده : مامان مریم
586 بازدید
اشتراک گذاری

ماهان خوشگل مامان 28 ماهگیت مبارک باشه عزیزم

انشالله 128 ساله باشی و همیشه سالم و تندرستمحبتبوس

در عالم کودکی به مادرم قول دادم که تا همیشه ، هیچ کس رو بیشتر از او دوست نداشته باشم .

مادرم مرا بوسید و گفت : نمی توانی عزیزم !

گفتم می توانم ، من تو را از پدر ، خواهر و برادرم بیشتر دوست دارم .

مادر گفت یکی می آید که نمی توانی مرا بیشتر از او دوست داشته باشی !

نوجوان که شدم دوستی عزیز داشتم ولی خوب که فکر می کردم مادرم را بیشتر دوست داشتم .

معلمی داشتم که شیفته اش بودم ولی نه به اندازه مادرم .

بزرگتر که شدم ، عاشق شدم خیال کردم نمی توانم به قول دوران کودکی ام عمل کنم ولی وقتی پیش خودم گفتم که کدامیک را بیشتر دوست داری ؟باز ته دلم مادرم بود که انتخاب شد .

سالها گذشت و گذشت و یکی آمد . . .

یکی که تمام جان من بود . . .

همانروز مادرم با شادمانی خندید و گفت دیدی نتوانستی ! ؟

من هر چه فکر کردم متوجه شدم که او را از مادرم و از تمام دنیا بیشتر میخواستم ، او با آمدنش سلطان قلب من شده بود

من نمی خواستم و نمی توانستم به قول دوران کودکی ام عمل کنم

آخه من خودم مادر شده بودم . . .

روز مادر و روز زن رو به همه خانوم ها و مامان های مهربون تبریک میگم و امیدوارم همه اون خانوم هایی که آرزوی مادر شدن دارن ، به زودی مادر بشن و طعم شیرین مادر شدن رو بچشن .

 

 

پسندها (3)

نظرات (1)

بهار
13 اردیبهشت 94 21:03
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بووووووووووووووود ♥♥♥