ماهانم ماهانم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

برای پسر نازم سید ماهان

تولد دوسالگیت مبارک

1393/9/21 12:32
نویسنده : مامان مریم
590 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

دوباره ماه آذر رسید و تولد دو سالگی عشق منه . مبارکه نفسم محبت

داشتم به ماه آذر فکر میکردم ، هیچ وقت یه ماه رو اینقدر دوست نداشتم . آذر ، ماهیه که یه فرشته از آسمونا به اسم ماهان تو دل مامانش فرود اومده ، یه ماه مهربون ، یه ماه پر از خبرای خوب و اتفاق های خوب

یه ماه با دستای گرم ، چشمای مهربون

یه ماه که با وجود سرماش ، همیشه دل منو پر از گرمی کرده ، چون تولد زیباترین پسر دنیاست . تولد پسر من . تولد ماهانمبوسبوسبوس

عزیز دل من علاوه بر تولد شما ، تولد یکی یه دونه داداش من و خواهر عزیزم هم توی این ماهه و به همین خاطر آذر برای من یه ماه با ارزشه .محبت

امیدوارم همیشه آذر ماهی ناب ، شاد و سرشار از اتفاق های خوب و سلامتی برای همه مون باشه .

عزیز دل من تولد دو سالگیت مبارک باشه . ان شااله 120 ساله بشی عزیزم .

ماهان جونم چون تولد دوسالگیت مصادف شده با اربعین حسینی ، 10 روز دیرتر تولدتو برگزار می کنیم تا ماه صفر هم تموم بشه . پیشاپیش اربعین حسینی و وفات های ماه صفر رو به همه تسلیت عرض میکنم .

پسندها (3)

نظرات (0)