ماهانم ماهانم ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

برای پسر نازم سید ماهان

عزیزم روزت مبارک

1393/7/19 16:54
نویسنده : مامان مریم
556 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به جیگر مامان

عزیزم روزت مبارک.محبت امیدوارم تا کودک هستی کودکی کنی ، هیچ غم و غصه ای رو احساس نکنی و همیشه شاداب و سرحال باشی عزیز دلم بوس. عزیزم ببخش که یه خورده دیر بهت تبریک گفتم چون این روزا زیاد وقت نمیکنم که به روز باشم و تند تند وبلاگتو آپ کنم . خجالت

عزیز دلم بابایی برای روز کودک شما یه خرس تپلی و سفیدی خریده و یه جفت پوتین و دو سه دست لباس خریده که ان شااله مبارکت باشه  عروسکم چشمک. آخه عاشق خرس هستی و خیلی خرس دوس داری و هرجا عکس خرس می بینی زود بوسش میکنی مهربونم . بوس

یه خبر خوب دیگه هم اینکه دندون 7 و 8 هم این روزا جوونه زده محبت مبارک باشه عزیزم . البته میدونم یه خورده تاخیر داشته دندون در آوردنت ولی دکتر میگه ایرادی نداره عوضش دیر تر هم میریزه .

تمام آن چیزی که درباره تو در سرم هست ، ده ها کتاب می شود اما

تمام آن چیزی که در دلم هست فقط دو کلمه است : دوستت دارم ( ویکتور هوگو )

پسندها (1)

نظرات (0)