ماهانم ماهانم ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

برای پسر نازم سید ماهان

بای بای مای بی بی

1393/7/5 13:17
نویسنده : مامان مریم
545 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

ماهان جونم شما یکی دو هفته ای هست که از مای بی بی استفاده نمیکنی و دیگه کامل کامل یاد گرفتی هورررررررررررررررررررررررررررررررررااااتشویقتشویقتشویقبوسبوسبوسبا ی بای مای بی بی بای بایبای بایبای بایبای بای یعنی توی 21 ماهگی بطور کامل از پوشک خداخافظی کردی .

مامانای عزیز اگه دلتون میخاد از تجربیات من استفاده کنید لطفا خوب گوش کنید

1 ) اول این که ماهان از اول تا میخواست جیش یا پی پی کنه توی پوشک ، من زود بازش میکردم و می شستم تا پاهاش نسوزه و اون هم یاد گرفته بود و موقع جیش ، دستشو میزد به پوشکش و میگفت جیش جیش .

2 ) یه هفته یعنی از 20 ماهگی تقریبا همیشه بدون پوشک بود و تند تند می بردمش دستشویی تا اونجا جیش کنه .

3 ) ماهان جون پی پی رو کامل یاد گرفته بود ولی گاهی وقتا توی شلوارش جیش میکرد و بعد می گفت جیش ، خدا رو شکر اون رو هم خیلی زود یاد گرفت .

مامانای مهربون وقتی که تصمیم گرفتین تا بچه رو از پوشک باز بکنین اولا باید خیلی صبور و خوش اخلاق و با حوصله باشین و هیچ وقت با عصبانیت با بچه حرف نزنین حتی اگه خرابکاری کردن .

به نظر من بدون خرابکاری بچه اصلا یاد نمیگیره پس صبور باشین و در آخر وقتی نی نی خوشگلتون کامل یاد گرفت فرشاتون رو بدین برا شستشو چشمک

الان ماهان جون من کامل یاد گرفته و حتی موقعی که چند ساعت بیرون هستیم از پوشک استفاده نمی کنه و موقع جیش میگه و میریم دستشویی های مراکز خرید آرام

آفرین به پسر خوشگل و باهوشم بوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)