ماهانم ماهانم ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

برای پسر نازم سید ماهان

21 ماهگی عشقم

1393/6/22 19:41
نویسنده : مامان مریم
623 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم .21ماهگیت مبارک همه دنیای منآرام

ماهان جونم تازگیا با افراد نا آشنا غریبگی میکنی و شروع به گریه میکنی . دیروز خونه یکی از دوستام دعوت بودیم و قرار بود دوستایی رو که چند وقته ندیدم رو ببینم و یه خورده بشینیم و صحبت بکنیم و من از این بابت خوشحال بودم چون خیلی وقت بود که دوستامو ندیده بودم و مهمونی نرفته بودم . تصمیم گرفتم تو رو هم با خودم ببرم . شیک و پیک کردیم و  سوار آزانس شدیم و رفتیم . ولی عزیز دلم تا مهمونا و دوستای منو دیدی شروع به گریه و جیغ و داد کردی و طوری گریه میکردی که من فکر کردم الان دیگه خدای نکرده غش میکنی . بنابراین زود لباسامو پوشیدم و با همه خداحاقظی کردیم واومدیم بیرون . نمی دونم چرا خیلی ناراحت شدم و غصه خوردم و توی خونه یه دل سیر گریه کردم . غمگین

عزیزم امیدوارم ایشالا یه خورده دیگه هم که بزرگ بشی همه چی بهتر و بهتر تر بشه .

و اما کارای خوب آقا ماهان توی این ماه ...

عزیزم الان یکی دو روز میشه که دیگه مای بی بی نمی پوشی و در حال آموزش برای توالت رفتن هستی و خدا رو شکر تا اینجا به غیر از یکی دو موردخرابکاری خیلی خوب جلو رفتیم . آفرین پسر باهوش خودمتشویق

عزیزم 32 تا کارت آموزشی داری که توش همه حیوانات هست و شما یاد گرفتی و همه اونا رو می شناسی . بیشتر از همه ، خرس و میو میو رو دوست داری و ناز میکنی و بوسشون میکنی . خوشگل مهربون منبوس

موتور سواری و ماشین بازی رو خیلی دوس داری و عاشق خوندن کتاب هستی و هر موقع که من قصه های کتاب رو برات میخونم خیلی با دقت گوش میدی و به نقاشی هاش نگاه میکنی و بعد حروف رو بهم نشون میدی و میگی که برات بخونم .

هر موقع میبینی که برات ناهار یا شام آماده میکنم شروع به فرار میکنی و خودتو قایم میکنی . غذا خوردنت افتضاحهدلخور

                    

 

                                  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فرشته
23 شهریور 93 5:27
سلام به روی ماهت ماهان جون. 21 ماهگیت مبارک انشالله 120 ساله شی عزیزم. مریم خانوم مرسی که بهمون سر زدین. با اجازه لینکتون کردم
مامان مریم
پاسخ
ممنون محمد رضا جون خوشگل رو ببوس .