ماهانم ماهانم ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

برای پسر نازم سید ماهان

20 ماهگی ماهانم

1393/5/22 18:33
نویسنده : مامان مریم
387 بازدید
اشتراک گذاری

نیایش با خدا

پروردگارا ...

من تو را دارم که به آرامش می رسم ...

تویی که نامت مرا از هر چه غم است دور می کند ...

تویی که من هر روز به خاطر بودنت ، تو را هزاران بار شکر می کنم ، تو را سجده میکنم ...

خداوندا به تو محتاجم ، هر روز ، هر لحظه ، هر ثانیه که نفس می کشم محتاج تو هستم ، من بی تو ناتوانم .

خدای مهربونم اگه یه روز فراموش کردم خدای بزرگی دارم ...

تو فراموش نکن که بنده کوچیکی داری ..

با نوازشی و یا شاید تلنگری ، آرام وجودت را ، همراهیت را ، مهربانیت و بزرگیت را برایم یادآوری کن .

خدایا برای تمامی لحظاتی که تو با من بودی و من بی تو ، مرا ببخش .

پسرم

همه لحظه های زندگیت ، چه موقع شادی و چه موقع غم خدای مهربون رو فراموش نکن .

وقتی چترت خداست ، بگذار آسمان زندگیت هرچه می خواهد ببارد .

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

عزیز دلم 20 ماهگیت مبارک باشه نفسم محبت

ماهان خوشگلم امروز 20 ماهه شدی مبارک باشه . خدا رو شکر روز به روز بزرگتر و آقاتر میشی و چیزای زیادی یاد میگیری . بوسبوسبوس

اول از همه از حرف زدنت بگم که کلمه های زیادی یاد گرفتی ولی هنوز جمله نمیگی زیبا

یکی دو تا کتاب داشتی و بابا برات چند تا کتاب جدید گرفته که خیلی دوستشون داری و وقتی از روی اونا برات قصه میگم خیلی دوست داری و با دقت گوش میدی . حیوانات داخل کتابت رو میشناسی و صداهاشونو هم بلدی در بیاری . ماشین سواری و موتور سواری رو خیلی دوست داری و موقع ماشین سواری عم عم میکنی و موقع موتور سواری صدای موتور در میاری . محبتبوسآرام

غذا خوردنت خیلی افتضاحه و با هزار مصیبت و به زور مولتی ویتامین و فیلم و قصه غذا میخوری . غمگین

دو سه روزه که میخام توالت رفتن رو بهت یاد بدم ولی میترسم که باز بزارمت و برای همین گفتم ماهان هر وقت جیش داری بگو تا بریم دستشویی . آرام

آقا ماهان گل ما هم که تازگیا عاشق دستشویی و حموم شده ، زود زود دست میزنه به پوشک و بهم میگه مامان جیش . اول که رفتیم یه ربع تو دستشویی نشستیم و خبری نشد اومدیم بیرون ، بعد از نیم ساعت ماهان بهم گفت مامان جیش و دوباره رفتیم و یه ربع معطلی دیگه تو دستشویی و این داستان دو سه روز ادامه پیدا کرد و ما یه مدت دستشویی زندگی کردیمدلخورچشمکغمگین

ولی الان یاد گرفتی دستشویی شماره یک رو متوجه میشی و میریم دستشویی ولی هنوز متوجه اومدن دستشویی شماره دو نیستی . چشمکتعجب

عزیز دلم عکس جدید ازت ندارم . قول میدم زود برات بزارم تا ببینی تو 20 ماهگی چه جیگری بودی .

خیلی دوستت دارم .بوسبوس

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان رویا
30 مرداد 93 14:38
سلام ماهان جونم 20 ماهگیت مبارک عزیزم مامان مریم عکس ماهان جیگر رو بذار.دلمون واسش تنگ شده ها
مامان مریم
پاسخ
سلام خانومی ممنون مرصاد جیگر رو ببوس چشم حتما
مامان زهرا
11 شهریور 93 2:25
سلام به ماهان جون و مامان گلش مریم جون ممنون که بهمون سر زدی آقا ماهان 20ماهگیت مبارک عزیزم
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم ماهان جون رو ببوس
نی نی عکس
12 شهریور 93 14:18
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم . http://www.niniaxs.ir/