ماهانم ماهانم ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

برای پسر نازم سید ماهان

ماهان و واکسن 18 ماهگی

1393/4/5 17:26
نویسنده : مامان مریم
467 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم سلام

از خیلی وقت پیش اضطراب واکسن 18 ماهگیتو داشتم آخه شنیده بودم خیلی واکسن سختیه .

روز چهارشنبه یعنی 93/4/4 من و شما و بابایی و مامان جون ، رفتیم مرکز بهداشت شهید خانلی تا واکسنتو بزنیم اولش که وارد اونجا شدی خیلی خوشحال بودی و هی میگفتی ددر ، بعد که خانمه رو با روپوش سفید دیدی یه کم ترسیدی و منو بغل کردی و موقع وزن کردن و اندازه گیری قد و دور سرت یه کم گریه کردی عزیزمبغل

خانمه گفت یه کم به خورد و خوراکت برسم که یه خورده ضعیف موندی و به زور خودتو به حد نرمال رسوندیبوس

بعد رفتیم که آقای دکتر واکسنتو بزنه ، تا دکتر رو دیدی چسبیدی به من و گریه کردی ، خلاصه اینکه با کمک منو مامان جون یه واکسن به دست راست و یکی به پای چپت زدن و قطره هم تو دهنت انداختن و اومدیم خونه .

اول که رسیدیم خونه خوب بودی . پا درد و تب هم نداشتی بعد از یکی دو ساعت که خوابیدی و بیدار شدی پا دردت شروع شد و اصلا نمیتونستی راه بری و هم اینکه شروع کردی به تب کردن .بوس

الهی دورت بگردم که خیلی دوست داشتی راه بری ولی نمیتونستی و دستتو به پات میزدی و میگفتی مامانبوس

ولی خدا رو شکر که امروز که روز پنج شنبه هست پادردت خوب شده و می تونی راه بری ولی یه خورده بدنت داغه و من بهت استامینیفون ندادم فقط یه کم از لباسات کم کردم . ایشالا که زود زود خوب بشی و دیگه تب نداشته باشی عروسکم .

امیدوارم همه بچه ها سالم و سلامت باشن ماهان من هم همینطور . آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامی مرصاد
7 تیر 93 15:04
سلام عزیزم مامان مریم دیدی گفتم ماشالله ماهان جون قویه.ماشالله به پسرگلمون
مامان مریم
پاسخ
سلام خانمم اره عزیزم این همه استرس بی مورد بوده . خداروشکر به خیر و خوشی تموم شد . مرصاد جونم رو ببوس
مامان عاشق
11 تیر 93 0:53
سلام ماشاالله به ماهان مراقب کوچواوت باش وببوسش خدا براتون نگهداره
مامان مریم
پاسخ
سلام ممنون که بهمون سر زدید