ماهانم ماهانم ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

برای پسر نازم سید ماهان

1/5 سالگی مبارک نفسمممم

1393/3/25 11:45
نویسنده : مامان مریم
503 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماهانم ، نفسم ، عشقم ، وجودم و همه زندگیمآرام

عزیزم 18 ماهگیت مبارک باشه بغل

پسر دوست داشتنی مامان پنج شنبه روز خوبی برای ما بود ، اون روز ماهگرد 18 ماهگی شما بود و این که تب دو روزه شما هم اون روز تموم شد شکر خدابوسمحبت

و اینکه پنج شنبه یعنی شب نیمه شعبان سالگرد قمری ازدواج من و بابایی بود عزیز دلم ، نهمین سالگردتشویق

و هم اینکه اون روز من تونستم به لطف خدا برای بار سوم امتحان بدم و از امتحان شهری گواهینامه قبول بشم . تشویقچشمک

و یه اتفاق خوب دیگه هم افتاده که هنوز قطعی نشده و اگه قطعی بشه بهت خبر میدم .چشمک

عزیز دلم هنوز برای چکاب به بهداشت نبردمت و از واکسنت می ترسم . خدا کنه به خیر و خوشی تموم بشه و زیاد اذیت نشی آخه یکی دو ماهه که همش مریضی و خیلی اذیت شدی خوشگلم

نفس من زندگی بدون تو برایم هیچ معنایی ندارد و سلامتی ،خوشبختی و پایداری تو آرزوی قلبی منه .

خدای مهربانم پسرم را به تو میسپارم . مثل همیشه زیر سایه مهربانی خودت نگهش دار و لطف و کرمت را از ما دریغ مدار . آمین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامی مرصاد
1 تیر 93 11:18
ماهان عزیزم 18 ماهگیت مبارک ایشالله 120 ساله بشی عزیزدلم مامان مریم نگران نباش ماهان جون ماشالله قویه.
مامان مریم
پاسخ
ممنون مامان مرصاد خوشگل
مامی مرصاد
1 تیر 93 11:25
نهمین سالگردازدواجتون مبارک.ایشالله درکنار هم سالیان سال خوشبخت تر و خوشبخت تر باشید گواهی نامه تون مبــــــــــــــــــــــــارک ایشالله اون اتفاق خوب هم بزودی زود قطعی میشه
مامان مریم
پاسخ
ممنون گلم مرصاد جوون رو ببوس