ماهانم ماهانم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

برای پسر نازم سید ماهان

پسرک دوست داشتنی من

1393/3/19 17:46
نویسنده : مامان مریم
599 بازدید
اشتراک گذاری

پسر دوست داشتنی مامان سلام

عزیزم داری یواش یواش به 18 ماهگی نزدیک میشی و من دوباره دلهره واکسن دارم غمگین. ایشالا این واکسن رو هم به خوبی و سلامتی پشت سر بزاریم و تا 6 سالگی از دست این واکسن ها راحت بشیم بی حوصله.

ماهان خان ، یه کم بابایی تشریف داشتی ولی الان یکی دو هفته ای میشه که بابایی تر شدی و پشت سر بابا گریه میکنی ، از بغلش پایین نمیای ، موقع خواب تو بغل بابا میخوابی و خلاصه اینکه حرص مامانو در میاری . چشمکشاکیشاکیغمناکچشمکزبان

عزیزم تازگیا برای جلب توجه جیغ هم میزنی . جیغ الکی . وقتی بهت میگم بچه های خوب جیغ نمی زنن ، یه دونه از اون بلندترشو جیغ میزنی و من مجبور میشم سکوت کنم و سر تو با یه چیز دیگه گرم کنم . آرام

عزیز دلم عاشق ماشین سواری هستی و هر چیز گردی رو بر میداری و مثل فرمان توی دستای خوشگلت میچرخونی و راه میری و ام ام میگی . مامان قربون قد و بالای ریزت بره عشقم .تشویقبغل

ناز نازی مامان همه حرفامونو متوجه میشی و وقتی بهت بگم چیزی رو برام بیار زود میری و میاری ولی زیاد دوست نداری حرف بزنی و خیلی کم حرف میزنی و با ایما و اشاره منظورتو بهم میفهمونی .

و اما کلماتی که استفاده میکنی اینا هستن :

مامان = مامان

بابا= بابا

بــــــــــــــا بـــــــــــا = باباجون

با = آب

مر با کسره = یعنی بده به ترکی

د با فتحه = یعنی بیا به ترکی

میو = گربه

آپ = هاپو

دای = چای

مای بب = مای بی بی

به به = به به

دای دای = دائی

موقع جیش کردن و بیف کردن خودت دستتو به مای بی بی میزنی و میگی پوف پوف .

و خلاصه اینکه پسرک کوچولوی من اون قدر دوست داشتنی و شیرین شده که بعضی وقتا واقعا میخام بخورمش .خوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزهچشمکبوسبوسبوسبوسبوسمحبتمحبتمحبتمحبتبغلبغلبغل

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامی مرصاد
1 تیر 93 11:13
سلام ماشالله به بزرگ مردکوچک وای چه بانمک شده حرف زدنش خاله جون همیـــــــــــــــــــــــــــشه سالم باشیمرسی عزیز دلم شما و مرصاد جونممم هم همیشه سالم و شاد باشین